فتح قله های متقاعد سازی | متقاد سازی دیگران | دوره متقاعد سازی - پکیج آموزشی

پنافایل ، اولین مرکز اینترنتی

عرضه کننده تمام فایل ها و پکیج های آموزشی با تخفیف

قیمت محصول 79000 تومان 55000 تومان

حس تازگی را با ما مزه کنید و به این ارزش اعتماد کنید.

دریافت آنی محصول با لینک مستقیم پس از پرداخت

5 روز ضمانت برگشت پول

پشتیبانی 24 ساعته

0 بازدید

0 دیدگاه


اطلاعات بیشتر

حجم فایل:

129 مگابایت

نوع فایل:

آموزش صوتی

فتح قله های متقاعد سازی | متقاد سازی دیگران | دوره متقاعد سازی

آیدی سروش و تلگرام جهت راهنمایی سریع: panafile@
  • ضمانت 5 روزه برگشت وجه پرداختی " در صورت عدم پشتیبانی"
  • پشتیبانی 24 ساعته و نصب رایگان تمام محصولات برای همیشه
  • ضمانت اصل بودن تمام محصولات توسط گروه آموزشی پنافایل
  • داستان از اینجا شروع شد که…

    چندی پیش مشغول مرور مجله کسب و کار و هاروارد (Harvard Business Review) بودم و داشتم شماره‌های قدیمی را مرور می‌کردم به صورت کاملاً اتفاقی به شماره آوریل ۲۰۱۱ رسیدم و نوشته‌ای با عنوان «چرا اکثر از ارائه‌های محصول شکست می‌خورند» (عنوان انگلیسی آن: Why Most Product Launches Fail) نویسنده این مقاله دو متخصص روابط عمومی (PR) بودند…

    وقتی به خودم آمدم دیدم که وسط مقاله هستم اما هیچ چیزی از آن را به یاد ندارم و غرق در افکار خودم هستم. داشتم به این موضوع فکر می‌کردم که در کشورهای دیگر نحوه ارائه یک محصول، خدمات یا ایده به اندازه خود آن مهم است، اما در ۹۹ درصد مواقع در کشور ما این موضوع اصلاً جایی ندارد!

    یعنی صاحبان کسب و کار، نه منبع خاصی دارند که با مهارت‌های رونمایی از محصول یا خدمات (یا به اصطلاح Product Launch) آشنا باشند و نه این موضوع به صورت جدی پیگیری می‌شود.

    و به نظر من این یک اشتباه نیست، یک گناه است! به این دلیل می‌گویم گناه که بسیاری از محصولات، خدمات و ایده‌های بسیار خوب که حاصل زحمات صدها نفر هستند، فقط و فقط به دلیل ارائه بد از بین می‌روند و به دلیل ناتوانی در متقاعد سازی:

    به جای رونمایی،‌خاک سپاری می‌شوند…

    محتوای این دوره

    محتوای این دوره در ۱۲ فصل و نیم طراحی شده است که نگاهی گذرا به محتوای آن خواهیم داشت!

      ۵ گناه نابخشودنی در متقاعد سازی ارائه ایده، محصول یا خدمات!

     یافتن ستاره قطبی متقاعد سازی برای رسیدن به نقطه B

     یافتن مجهول «شما» در معادله متقاعد سازی

    1. – شش سبک جمله محرک
    2. – سفارشی سازی محتوای برای مخاطبان خاص
    3. – نحوه پاسخ وقتی که با مخاطبان هم نظر نیستید!

     جمع آوری و فیلترهای اطلاعاتی

      1. – کاربرد قسمت راست مغز و چپ مغز در متقاعد سازی
      2. -ترسیم منحنی درک مخاطبان

    ساختار نطق متقاعد سازی

      1. – مکانیزم مغز در متقاعد سازی
      2. – ۷ ساختار متناسب با متقاعد سازی

     ملاک‌های تصمیم گیری و ساختار ذهن مخاطبان برای متقاعد کردن

    1. -اصل کمیابی
    2. – اصل سازگاری
    3. -ملاک قضاوت مخاطبان
    4. – نیاز به تعلق
    5. – ترس از ناشناخته‌ها

    هیپنوتیزم کلامی (واژه‌هایی که بر ناخودآگاه مغز اثر می‌گذارند)

     جلب توجه مخاطبان

     یک راز مهم در متقاعد سازی

    دستیاران واقعی شما

    لطفاً فرانکشتاین نباشید! (ساخت یکپارچه داستان متقاعد سازی)

      1. -۶ اصل یکپارچه سازی محتوا
      2. – نحوه صحیح تمرین شفاهی

     ریز نکات فن بیان در متقاعد سازی

    1. – نحوه ارائه نام شرکت
    2. – کلمات ممنوعه
    3. -چگونگی تبدیل دستور به پیشنهاد رد نشدنی

     ساخت شخصیت متکلم (یا سخنران)

      1. – اعتبار شما در ذهن مخاطب از چه شکل می‌گیرد؟
      2. – چگونه با اعتماد به نفس به نظر برسیم؟
    1. مبلغ سرمایه گذاری شما

      وقتی برای سرمایه گذاری به بانک مراجعه می‌کنیم،‌ بعد از یک سال در بهترین حالت ۳۰ درصد سود دریافت می‌کنیم. اما اینجا من یک پیشنهاد رد نشدنی دارم! شما فقط با پرداخت مبلغ 55هزار تومان به فایل‌هایی دسترسی خواهید داشت که به شما کمک می‌کنند درآمد، جایگاه اجتماعی و توان مذاکره خود را چندین برابر کنید و مطمئنم که در اولین قرارداد، ارائه محصول به صورت فردی یا سخنرانی و یا نمایشگاه چندصد برابر آن را کسب خواهید کرد.

      متأسفانه بسیاری از افراد غیر حرفه‌ای (که تعداد آنها در کشور ما کم هم نیست) صدها میلیون‌ تومان سرمایه گذاری بر روی یک ایده عالی، خدماتی ارزشمند و یا محصولاتی فوق‌العاده را با یک ارائه ضعیف از بین می‌برند و به قول استفان کاوی، چهار دسته کار وجود دارد که افراد موفق روی کارهای مهم و غیر فوری تمرکز می‌کنند! آموزش نیز یکی از آنها است.

      همه می‌دانند که یادگیری بسیار مهم است اما زمان موعود آن هیچگاه فرا نخواهد رسید…

    2. این محصول برای چه کسانی مناسب است؟

      کسانی که می‌خواهند از یک محصول،‌خدمات یا ایده رونمایی کنند.

      کسانی که در رابطه با یک محصول،‌خدمات یا ایده سخنرانی دارند.

      کسانی که در نمایشگاه‌ها (به صورت گروهی یا نفر به نفر)‌ با مخاطبان صحبت خواهند کرد.

      کسانی که در یک گفت و گوی شماره موبایلی قصد متقاعد سازی مخاطبشان را دارند.

      و به طور کلی

      این محصول برای کسانی است که می‌خواهند مخاطبان خود را برای کاری متقاعد کنند.

      اگر حتی یکی از تفکرات زیر را دارید، فوراً این صفحه را ببندید!

      cross23محصول خوب خودش رو می‌فروشه! نیازی به این کارها نیست!

      cross23  سر یه فرصت خوب یه روزی که حال و حوصله داشتم به این فایل‌ها گوش میدم. الان که ضروری نیست.

      cross23 من اگر بتوانم به ترس از سخنرانی غلبه کنم دیگر به این موضوعات نیازی ندارم..

      cross23 من که ایده خاصی ندارم. (شک نکنید که اشتباه می‌کنید)

      cross23 اگه آدم خوب حرف بزنه، کافیه! مکانیزم مغز و این حرفا حاشیه‌است…

      درباره محمد پیام بهرام پور، مدرس این دوره

      – رئیس باشگاه سخنرانی و فن بیان برج میلاد تهران

      – کارشناس فن بیان در رادیو اقتصاد (برنامه اندیشه‌های اقتصادی – هرشب)

      – نویسنده کتاب جعبه ابزار سخنرانی

      – مشاور و مربی شماری از غول‌های اقتصادی کشور

    فتح قله های متقاعد سازی | متقاد سازی دیگران | دوره متقاعد سازی
    چند امتیاز به این محصول میدی؟

    پاسخ دهید

    اولین نفری باش که دیدگاهتو گذاشتی!

    avatar

    قیمت محصول 79000 تومان 55000 تومان

    حس تازگی را با ما مزه کنید و به این ارزش اعتماد کنید.

    دریافت آنی محصول با لینک مستقیم پس از پرداخت

    5 روز ضمانت برگشت پول

    پشتیبانی 24 ساعته

    پنافایل مرکز به روز فروش فایلهای اینترنتی می باشد. هر فردی از هر قشری از جامعه با هر سطح معلومات می تواند در سایت به عنوان یک فروشنده ثبت نام کند و کالای تولیدی خود را در معرض فروش قرار دهد. کپی رایت محصولات سایت های دیگر و اشخاص حقیقی و حقوقی ممنوع می باشدو تمامی مسیولیتها بر عهده فروشنده می باشد.ترجمه و انتشار محصولات خارجی بلامانع می باشد و فروشنده می تواند از این طریق درامدزایی کند.

    جواز های ما

    تعداد کاربران 41 عدد
    تعداد محصولات 153 عدد
    تعداد نوشته ها 120 عدد